الأحد, أبريل 28, 2024
أبراجأخر التحديثاتأخرىالأسدالثورالجديالجوزاءالحملالحوتالدلوالسرطانالعذراءالعقربالقوسالميزان

توقعات عاطفية ❤️💓

#الثور ♉️#عذراء♍️#الجدي♑️
انتم في علاقه صعبه الطرفين اشخاص قويه العند والكبرياء اساس العلاقه بينكم حاسين انكم اتخانتم اتخذلتم البعض منكم في علاقه ثلاثيه حاولو تجدون حلول وسط ويكون في مرونه ماديا الامور في طريقها للاستقرار لتيسر احوالكم نادوو اسم الله الوهاب.

#العقرب ♏️ #سرطان ♋️ #حوت ♓️
مرت فتره صعبه للبعض منكم كنتم مش عاملين حساب لحد رد فعلكم صعب ومندفع ومتهور كنتم دايما في مشاكل وعندكم قلق وتوتر مركزين مع شخص واخد تفكيركم كتير مستنين ياخد خطوة في العلاقه لكم مناسبه قريبه وفرح والبعض منكم ارتباط وزواج نادوو يا الله تنالو الخير .

#دلو ♒️ #جوزاء ♊️ #ميزان ♎️
انتم في علاقه فيها فتور وبرود مشاعر مع شخص عنيد مسيطر غامض جواكم كلام كتير نفسك في فرصه للمواجهه حتي تخرجو اللي جواكم اوقات بتكلمو نفسكم بكلام نفسكم يوصل لطرف التاني لكن الفتره هتعدي قريب ويستقر وضعكم ويتحسن حالكم قريب جدا نادووو يا عظيم ياالله.

#اسد ♌️ #حمل ♈️ #قوس ♐️
انتم كنتم في علاقة مؤذيه علاقه اون اوف مره ترجع مره تبعد منكم توأم شعله اتأذيتم من كلام جارح وبعضكم في علاقات ثلاثيه كان عندكم اسرار مخفيه لا يمكن البوح بيها والبعض منكم يلغي مشاعره ويتصرف بعقل حتي يتوازن ويرجع يتشافي من علاقه مؤذيه الوضع المادي لحد ما كويس وهيتحسن قريب لتيسير امورك نادووو يارب.

951

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *